ساده مي گويم






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


رمـــــــــانــــخــــانـــه

Bedonesharh

حقيقت نبودنت

ترانه اي است كه بارها وبارها

براي خستگي خيالم تكرار مي شود

حقيقت تلخي

مه در حصار نفس گيردلم

طعم شيرين حضورت را

درسايه ي انتظار امدنت محو مي كند.

ساده دوستت دارم

وساده مي گويم

كه نياز من

گنگي عطشي است

كه ثانيه هاي نبودنت

به جاده بخشيده اند

و جاده درهرم اين عطش

هنوز گنگ مي ماند

اگر برنگردي.

 



نظرات شما عزیزان:

منا جون
ساعت21:42---26 ارديبهشت 1392
با سلامو عرض خسته نباشید خدمت دوست عزیزم سینا جون

خوبی؟

امشب شب لیل الرغائب هستش هر دعایی کنی براورده میشه .

راستی من یه سئوال خصوصی دارم اجازه هست بپرسم؟؟؟

خب میگم!

شما تا حالا عاشق شدی؟

بازم معذرت میخوام بابت سئوالم اگه دوست داری نظرمو حذف کن ولی بازم منو ببخش میدونم شاید ناراحت بشی .ولی خوش حال میشم حالا از راهی دوست داشتی جوابتو بگی وبازم یه دنیا سپاس برای وبلاگ خوبت امیدوارم از دستم ناراحت نشده باشی من دختر بدیا فضولی نیستم فقط و فقط یکم بیش از بقیه کنجکاوم باااااااااااااااااااااای
سلام.ببخشید ک دیر جواب دادم نه ناراحت نشدم و در جوابتون میگم بله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 18 تير 1391برچسب:,ساعت11:1توسط Sina | |